Åhhh vår!

ÄLSKA VÅREN! Varmt och skönt och helt underbart. Såg ett träd med tusentals små gröna blad på! Lycka!
Hela helgen framför mig och bara två ynka dagar jobb kvar sen är det skola hela vägen till sommarn.. Tror mycket på mina funderingar om sola lite hos mamma på söndag. Låter mutcho nice, bara solen stannar kvar!

Nu vore en löprunda i solen! Ska nog slå på stort och ge mig ut en sväng i mina nya löparbyxor. Både jag och min man inhandlade nya träningskläder häromdagen så nu är vi extra snygga när vi tränar ;D Längtar galen mycket efter min träningspartner och skvallertant Ulrika dock. Kom hem människa!! Jocke envisas fortfarande med att plåga mig med omänskligt stora vikter i snygga-biff-killar-rummet! Kommer snart bli en av dom om hon inte skyndar sig!!!

En shoppingtur är inom räckhåll. Har ju jobbat massor nu så nog borde jag väl få handla lite vårkläder??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0