Funderingar..

Funderar allvarligt på att laseropperera mina små ögon!  Vore så sjukt skönt att slippa linser och allt sånt krångel.. Bra mycket billigare blir det ju också i längden. Men vågar jag? Det är frågan..

Valborg is coming up med en väldans fart.. minns förra året mer än väl! Ojojoj! Men vad har folket planerat att göra?
Själv funderar jag på att följa med gänget på galen-resan som jimpy pimpy planerar till hemlig destination. Tror det skulle kunna bli sjukt kul bara inte alla hoppar av kvart i åkdags!

 Vem vill med?? ;D

Idag blev det löpa av. Galet sjukt freaky skönt att få springa av mig besvikelsen och frustrationen över all skit! Men framför allt blev jag mig själv igen efter löpningen. All ilska rann av mig i samma veva som orken.. Allt i takt till de perfekta löptonerna av Bullet for my valentine senaste! Bästa springmusiken ever, är ju inte dirket ny längre men jag trötnar aldrig på dom där låtarna!! Sprang in i Marika och Miffe i stan. P I N S A M T! .. Dom med varsin glass, snygga och vårfräscha och jag? Svettig, anfådd och jävlig! Älskar marikas spontana kommentar; Det där såg jobbigt ut! HAHA! Så mitt i prick! Måste sett ut som jag kände mig ;D

Jag och min man har precis varit och hämtat ut vårt gottepaket med kläder från zoovillage på konsum! Ett välbehövligt tillskott i garderoben för en gång skull! Inte mindre än två par jeans, cheap monday, sååå klart! Dom gör utan tvekan dom bästa jeansen! För att inte tala om att dom är värda att betala för! Dom håller dubbelt så länge, sitter 7 ggr snyggare ( läs; håller in mina delar så att de faktiskt sitter där de ska sitta ;) ) och OCH(!) kostar halva priset! Äger förtillfället endast Cheap monday och miss sixty jeans. De är the skit!! Jenny gillart!


Kommentarer
Postat av: Marika

Jag tyckte du var läcker . Var det någon som var vårsnygg så var det ju du som var ute och sprang ! :) Haha , det såg faktiskt jobbigt ut .. :) sötnos !

2009-04-24 @ 14:05:25
URL: http://m4r1k4.blogg.se/
Postat av: janna

Om du ska operera ögonen så villl jag med!!

Jens min bror har ju gjort de i turkiet och blev bra!

2009-04-26 @ 21:59:35
URL: http://grevillius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0