Hockeyfeber!

Hela karlstad har drabbats av hockeyfrossa! Jonas Gustavsson säger jag bara. Vad hade dom gjort utan honom? Kunde inte ens titta dom 4 sista minutrarna i 3:e perioden. Hv var ju på den där målburen som rabiessmittade hundar! Mina nerver är inte gjorda för sport! Så för att undvika hjärnblödning gömde mig bakom en av våra stora vita kuddar och försökte pika en glimt över ena hörnet. Det vill säga tills Ruth dödsattack! Hon flög på mig med alla klor hon hade och trodde att vi lekte kurragömma! Rev mig överallt, så nu ser det ut som jag gått och blivit både självmordsbenägen och masochist! Hade vackra sår sedan innan detta då utelivet i mammas trädgård blev lite mycket för fröken i lördags. Allt är frid och fröjd när det kommer en vedervärdigt farlig människa ut ur grannhuset med, hör och häpna en kratta! Oh no you did'nt missy!!  Katten flyger upp så där som katter bara gör på film, en meter rakt upp i luften. Och vem sitter inte där och solar. Hm.. jag?? Klös, klös tills Jenny inte var mer än en nåldyna. Klor av för Miss Kittkatt!? Svar; JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0