Just let go!

Idag har Ruth min lilla bäbis provat sina vingar helt ensam i stora vida världen! Stolt Jennymamma låg bredvid och solade. Sjukt skönt väder!! Helt otroligt vad mycket enklare allt känns bara det blir lite vamt och soligt ute!! Gillret! Duktig så min lilla katttös, hon hade the day of her life tillsammans med Alfons den lilla gangstern. Det var klädklättring och kurragömma och sen var det kickenrace runt hela trädgården så nu har den lilla raringen sovit som en stock hela tiden sen vi kom hem vid fem. Tvättat har vi hunnit också, och rent i lägenheten blev det med. Mycket duktigt!!  Imorgon blir det sola och plugga hemma hos mor följt av picknick på skutberget med far och sen stenhård träning på SATS som grädde på moset.. Imorgon är det pump på schemat, får se hur lång tid det tar innan jag kan gå efter den här gången. Mår fortfarande lite illa när jag tänker på träningsverken efter första pumppasset i vintras. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0