Påsk påsk sa katten!

Ja, eller nått! Torsdag var det utgång och vilda människor för hela slanten. Skit kul! Firade färjestad och SM- guld på stora torget tillsammans med ca 15000 andra. Inte fel! Sen bar det iväg till Becca och Johan på förfest. Ankan blev kvällens mål. Blev dock lite optimistiska när det gällde tiden. KOm väl iväg tillslut men kö i 30min.. Not så väldigt kul med en pojkvänn som är helt vild och står och skriker; alla som är nyktra älskad HV! I ett kör till alla han ser! Trodde aldrig att vakten skulle släppa in oss!! Men värt när vi väl var inne. Burger king natt mat som vanligt. Illa! Fy mig!

Sedan dess har jag ätit utan stopp! Endast två små undantag och uppehåll när jag under gårdagen var ute och red på Simon. Hjälper mammas kompis ibland och nu drog hon iväg till sälen över påsk såå... Men red inte så länge då mina armar verkligen inte är bygda för dressyr länge. För jisses! Ont överallt idag. Slutade med att jag blev så arg på mig själv och den där envisa salami hästen att jag fick sitta av och räkna till 10. Är ju faktiskt inte min häst så har ju ingen rätt eller lust att sitta och försöka uppfosrta honom... så så var det med det! Annars var det en löpar runda imorse som störde mitt ätande. Men nog gick det tungt alltid!

Mer update senare! Byebye for now bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0