Skit TV

För det första måste jag bara få ur mig några saker; jag hatar, HATAR! H A T A R(!!!) Ballar av stål programmet!!
 
Att någon ens kom på idén! Det är för mig helt obegripligt... Det är så, bara så fel att jag vill stoppa in händerna genom rutan och plågsamt få de som gjort det där förbaskat dåliga, moral och etikfattiga programmet att förstå vad det är dom gör! Och det värsta är nästan att jag skriver om det! Men jag tål verkligen inte människor som förnedrar och gör tv baserat på att andra får ta massa skit! Kan inte i min vildaste fantasi se ens en liten pyttesak med detta programmet som kan göra det värt att visa. Jag blir så arg bara jag råkar zappa förbi kanalen när programmet, eller reklamen för programmet görs. Aaaaaahhh jag blir galen! Växa upp kanske!!!!!??

Kommentarer
Postat av: Hanna

Enda anledningen att se det är i så fall Per Lärnström.. liten goding det. ;)

2009-05-02 @ 09:53:00
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0