Tidsfördriv

Lite att göra

Kopierade från Hannas blogg

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et 5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

 1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jag lyckades övertala Marika oxå..

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Då kan jag meddela att det blev som jag ville

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Okej, va fan ta han oxå!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Möt våren på Åhlens i Karlstad..

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? 
Jag vet.. jag är tråkig, lovar att bättra mig!

 6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Hallå snygging ;D

7. Vad vill du höra mest av allt?

Ring mig ;)

 8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?

Vet inte vad jag ska göra, får höra av mig om det..

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Det låter super! Mums!

HAHAHA! Måste säga att detta blev ooootroligt spännande! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0