Update..

Tekniskt fel har resulterat i akut inläggsbrist och en halvt om halvt ihjälslagen Jocke!! Nu hade dock modemet bestämt sig för att fungera igen!


Har under helgen fått desto mer gjort i kampen att bli av med mina aggressioner! Jenny har därför tränat varje dag hela helgen! Mycket stolt* Annars brukar helgerna vara mina inte träna dagar, men alltid trevligt med variation. Jobbar bara 2 veckor till nu med påsk emellan så jag ser slutet. Äntligen måste jag nog få lov att säga, Super kul att få jobba lite om det inte vore det att jag hade skolan utöver mina dagar på banken. Som vikarie blir det 3 dagar, 8.30-18.30 och 2 st 8.30-16.15 i veckan så jag skrapar ju ihop ganska många timmar denna månaden också! Men som sagt skönt! Håller tummarna för höjt fribelopp annars är jag nog körd i år! Hoppas hoppas***

I övrigt har helgen varit lugn. Fredagen sammanfattas med; jobb, spinning, mat och naturgodis med en galen Ulrika. Tror fortfarande att hon hade slickat på svampar eller giftiga grodor. Alternativt att hon hade sprit i vattenflaskan. Här ligger i vilket fall en hårig hund begraven!

Lörd; Sova (underbara sova!!) träna med jocke= ont överallt! och mamma och underbart god mat och mys i soffan! Sov över där och det är lika underbart att vakna upp till färdig frukost varje gång! Uhh vad hon skämmer bort mig ;DD
Tack mamma! Ruth var ute och gick i trädgården hemma hos mor i nästan 2 timmar och var så nöjd såå!

Söndag: ikea , styrka på Sats och sen slappa. Äta äta äta!

Nu: äta äta äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0