Work Work Work

I gotta Work Work Work! Sitter på el Work med Jannapanna och filosoferar lite över våra dubbelliv! Jag har mött min överman mina damer och herrar! Hon jobbar lixom mig så gott som heltid nu under mars/april och OCH!! läser inte mindre än 2stycken!!!!! Heltidskurservid universitetet! Att männsikan ens står upp är ju ett under! Grattis är det enda jag finner lämpligt att säga i detta avseende! hehe!

Förövrigt har jag världens värsta ta-bort-jenny-från-allt-som-kan-tänkas-gå-sönder-dag! Välter allt jag kommer i kontakt med, snubblar fram i matsalen, slår fel siffror i datorn (inte bra kan när man jobbar på en bank.. om jag säger så) tur att det finns rättelse system ;DD Har ätit hela dagen men ändå känner jag svält och akutsvaghet. Ikväll Bär det av mot svärmor som fyller år! 

Grattis!! Grattis!!

Så nu hoppas jag på massa god mat och andra trevligheter ikväll innan dagen avslutas med Hockey! Färjestad i final är väl alltid trevlig med stackars våra grannar säger när jocke börjar gorma och skrika! Kände Världens största glädjerus när jag såg att min absoluta favoritserie -One three hill- bästa i hela världen hade börjat igen! Hur hade jag missat detta! Fy på mig! Rena turen att jag bytte kanal i rättan tid!

Skäms Jenny Bengtsson!! Ja, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0