Hot- mail

fattar ni?? hotmail? HHAHAHAH! inte det nej..`?

Nej, nu till saken :P Jag fick HOT eller ja, påtryckningar här om att jag är sämst på att uppdatera! Men det finns faktiskt en bra förklaring! Och det är inte mindre än att jag håller på att arbeta ihjäl mig!!! detta kombinerat med jockes bootcamp gör att jag inte orkar mer än att stöna i soffan när jag kommer hem på dagarna! 100 miljarder minuter kvar av detta jobbet känns det som även om det bara är 3 dagar. Detta är dessutom min näst sista långdag.. men ääääändå!! DÖDEN!

Har dessutom fått kvar på mig om att halv 10 på fredag bjuder sommarbarnen på tårta så nu måste jag någonstans i mitt liv klämma in lite bakning också! Städa vore inte helt onödigt heller om jag säger så---

Sen är det slut tänker jag.. men innerst inne vet jag ju att efter 4 dar ledigt och en helg så drar skolan igång med gudvetvad för grejjer och sen en halvtidstjänst på detta! Vad katten har jag gett mig in i?? Stödterapi skulle nog vara på sin plats! Och fick dessutom se att Marika den lilla sötnosen inte ens ska gå kvar i min klass som stöttepelare i min vardag?? Vad är detta?

Har även konstaterat att jag hatar människor! Dom är otrevliga, otacksamma och jävligt dryyyyga! Tror det är dags med lite semester??

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag går kvar första delkursen för jag vill verkligen läsa arbetsrätt:) Men sen försvinner jag .

Och jag hatar också människor , de är hemska och som du sa otacksamma som fan !

2009-08-13 @ 12:06:42
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0