Könssjukdom?

Lilla bror- gör en dagens

Salem al fakirs nya låt; Roxy- Är Niklas alias Lillebrors nya beroende. Han kom hem här en dag och bad mig sätta på låten på datorn. (Jenny har alldeles nyss insett det fina med spotify) och medan första versen skriker i högtalarna tittar han på mig lite förvånat och säger: Du jenny? Jag har funderat på en sak.. Jag: Jaha, vaddå? Niklas; Jo,.. eller jag vet inte men jag tror han sjunger att hon är en könssjukdom(!?)... :O

HAHAHAH! Höll på att dö! Raden lyder:  I feel a burning sensation, in the region below..

Försökte förklara att det kanska kan ha något med blommor och bin att göra. Du vet han gillar henne?? Men han har sått ett frö här.. Insåg förut under sommarkrysset att sången faktiskt inleds med frasen:  Roxy is the one who gave it to me ...??

MEN VAD HÄNDER??

Detta måste utredas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0