Make a wish

Idag 12.34.56 7/8 2009 är tydligen lite historisk då vid exakt 34 minuter och 56 sekunder över 12 bildar tid och datum sifferföljden 123456789! Vem är det som sitter och funderar ut sånt här??

Enligt "forskare" som uttalat sig på aftonbladet.. (forskare som uttalar sig på aftonbladet?? vad är detta?) så ska man iaf passa på att önska sig något  fint! Jag vet iaf vad jag ska önska mig.. en liten ledtråd är att det handlar om att jag inte kommer i mina favvojeans snart! Stoooor sorg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vill du ha barn? :) Med tanke på att du inte skulle komma i dina favvojeans. Eller ska du få så vältränade lår att inte byxorna passar? ;)

2009-08-09 @ 22:40:59
URL: http://livetsomenjonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0