Ny vecka! samma sak..

Jobb idag igen! Känner lite tristess om jag ska vara ärlig! Helgen skulle ha varit en enda stor utgång men slutade i soffan för min del. Ganska skönt faktiskt. Var ute och tittade på Pappas nya hus i lördags, det var hur gulligt som helst! Tror pappa har gjort sig en riktig super affär, kommer nog bli hur fint som helst!

Kommer förhoppningsvis även bli halva mitt möblemangs nya hem om det blir som det är tänkt. Jag och jocke har planer på ny hylla och diverse annat smått och gott. Börjar känna mig smått maktgalen nu när jag jobbar så mycket men fortfarande lever studentliv med minimiutgifter. Något jag planerar ändra på när vi åker till sthlm med mor helgen 17/18 okt!! Shoppa Shoppa!! Måste verkligen skaffa mig höstskor och tröjor har jag upptäckt. Hela gaderoen består av höga klackar och korta klänningar insåg jag i min iver att hitta nått passande till jobbet imorse. Införskaffade mig dock åde jeansleggings och två super söta skjortor igår så jag är en liten bit på väg iaf..

Men nu får jag nog jobba sista timmen.. Innan dom börjar undra vad jag pysslar med ;D

Ja, just det!! Jag var ute och plockade svamp stor skogen igår och fick tillochmed sällskap av jocke(!) Han visade sig vara en riktigt liten tryffelgris vars snok rotade fram ett ställe med inte mindre än 4 liter guld till Jennys mage! Synd bara att det blir så lite kvar när man värmer dom. Ett som är säkert är vad jag ska ha på kvällsmackan sen iaf..

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja, om du bara anade vad många grodor det kommer ur den munnen...:)

2009-08-31 @ 18:52:14
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Catrine

sv: trivs du bra?? :) nar ar studierna avklarade?



oohja, det ska bli fruktansvart skont att fa komma hem till sverige dar allt ar som det ska vara. ;) jag ska bara lasa en kurs, religionsvetenskap A.. sedan halla tummarna for att jag kommer in pa juridik i Umea nagon gang framover.. ;)

2009-08-31 @ 19:13:33
URL: http://babysitterengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0