Semester..

Ja, nu är sista dagen på sommarjobbet jobbad och klar! Om precis en vecka drar dock 50% tjänsten på Norrstrand igång så det blir inte allt för mycket vila.. men lite kul ska jag väl hinna med! Bland annat kräftskiva på Lördag! Jag älskar kräftor och alla gosiga tillbehör som hör till!

Ny programidée som borde få kanal 5 att jubla högt. Föräldrafejden- typ grannfejden fast med galna skiljsmässoföräldrar! Och det ska ni veta att det finns gott om.. Mina är ett strålande exempel på detta just för tillfället... Vad är det om är så svårt? Herregud folk i min ålder kommer hundra gånger mer överens med sina ex än vuxna som går isär.. Hatar att behöva medla mellan mamma och pappa.. vore ju perfekt om någon annan kunde göra det så kanske dom fattar hur dom beter sig! Any way så borde det bli en Hit- show. Mycket drama, precis vad 5:an gillar. Eller skiljda vägar kanske den kan heta? :P Jag är nått på spåren!


Idag ska även min mor inhandla sig en Ny dator efter att hennes kapsejsade i våras. Summan av kardemumman i detta fallet innebär att min lilla platta älskling kommer hem till mig igen efter ett halvår som utbytes student hos mor! Får se hur den mår efter detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0