Skoldags..

Ja, idag drar det igång.. eländet som jag har valt att kalla det den senaste veckan! Det är först nu jag inser att sommaren är slut och jag har fortfarande inte hunnit bada en enda ynka gång!!! Det enda som var bra med detta är ju att jag slapp vassen.. Men har å andra sidan inte ens satt min fot på bomstad vilket är lite av en flopp måste jag säga. En enda dag i solen på skutberget fick jag fram på hela sommaren! Då var jag dock lite bakis så vi fick lov att ge upp innan första doppet..

Har nog inte insett vad jag har gett mig in i riktigt tror jag. Pluggandet i sig känns inte så farligt längre när jag tänker på det. Det är mer det att snart kommer hösten och att jag vet hur galet mycket jag kommer få att göra i höst, jobb och skola och försöka hinna med att ha ett liv. Dessutom så har jag ju herrn i huset som jag i princip inte kommer träffa på hela hösten då han dömer hockeyn på kvällar och helger, vilket är enda tiden på dygnet som jag faktiskt kanske har tid att umgås. Kommer därför nu att gå in i ett gomorgon/gonatt förhållande fram till jul. Är nog det som känns värst.

Har en del att göra denna veckan innan allt är i rullning:

*Köpa busskort
*Fixa ny block och braiga pennor
*Säga adjö till jocke medans tiden finns fram till våren..
*Webbregistrera mig på kursen
*lämna studieförsäkran på CSN
*prata med syon om andra delkursen som jag inte ska gå? eller?


Kommentarer
Postat av: Marie

Då kanske vi stöter på varann någongång :) Började på universitetet idag :)

2009-08-24 @ 18:49:38
URL: http://livetsomenjonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0