2 år!?

  • 2år av samboskap idag - jeppjepp känner mig mäkta stolt att Jocke lever, min psykiska hälsa är någorlunda i behåll (är iaf inte jätte mkt värre än förut..) och att jag inte väger 120kilo.. än..

 

  • Är det tillåtet att vara barn på jul? Eller helst hela december faktiskt. Har senaste dagarna haft funderingar på om det är fler mentalt hälsosamma par som mig och JB som fortfarande är beroende av sina choklad- julkalendrar?? Varje dag är en kamp mot sömntunga ögon i dödsracet- först till chokladkalendern. Annars måste man vänta på sin tur-och jag gillar inte att titta på folk som äter utan att få vara med.

 

  • Kom idag på att jag glömt min cykel inne i stan sedan i lördags morse..? Verkar bli mer och mer senil ju mer annan kunskap jag försöker pressa in. Är lite som sist-in-först-ut principen fast tvärt om! Kommer kanske inom 2 år ha glömt vad jag heter och bor, tappa några bokstäver och så vidare. Men det viktiga är att jag kommer fortfarande att komma ihåg vad balanserade styrkort och personalekonomiskt bokslut är.. Tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0