Gott Nytt År!!

Några ynka få timmar kvar av 2009 och 00-talet nu. 2010 närmar sig och jag hoppas det nya året blir lika bra som det som har gått! Har haft ett super år måste jag säga. Tack alla!!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Har köpt mig en nya kamera btw. Min gamla var ju helt galen och tog bara bilder som såg ut som blurriga färgklickar. Så rean here I come. Och ut kom jag med en ny älskling! En Nikon L100. Inget jätte lyxigt men ett steg i rätt riktning iaf. Så nu ska jag ut och fota vintern tänkte jag! Ska iväg med gänget och grilla korv och åka skridskor. Trotsa kylan med lite varm glögg ;D




Sen en liten uppdatering om våra läckande fönster. Kylan kommer ju som sagt rakt in i lägenheten och nu har vi slagit rekord under kvällen mot gårdagen. 1,2 grader!! Kan även meddela att fönstret i badrummet har rostat och går inte längre att stänga. Men hyran ska höjas ändå!! gaaaaaaaahhhhh!!!!!



dålig kvalite men det var mörkt och jag behövde bildbevis för att veta att jag inte drömde...



GOTT NYTT IGEN ALLA ÄLSKLINGAR!!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tror minsann att en stämning av huyresbolaget kunde vara mer än på sin plats.

Gott nytt år till er från mig och andreas!

2009-12-31 @ 18:26:31
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Postat av: Ullis

Men din jävla babian. UPPDATERA INNAN JAG SLÅR NER DIG!



Puss på kinden

/The one and only Bin Ladin.

2010-01-10 @ 17:46:11
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0