Julstök och julhandel

Nu har jag julifiserat vårat kök med nya gardiner och juliga små ljus och granbarr. Ett fåtal tomtar har tillochmed fått flytta in i lägenheten. Igår fortsatte kampen med nuvärde och konstiga modeller som jag inte ser någon nytta med att kunna men efter x antal av fruktansvärd tråkighet gick jag och jocke en runda på stan. Hur mysigt som helst bortsett från alla galna julklapps- stress monster som hittat ut på stan. Herregud lugna ner er! Är ju bara början av december än.. Men för att slippa söka medlemskap i galenskapen så har jag nu inhandlat alla utom en födelsedagspresent till sambon och en liten julklapp till moderjord. Himla skönt måste erkännas att kunna gå på stan och njuta av allt det fina utan att tänka på alla saker som ska köpas. Paketen är efter lite knåpande igår kväll dessutom inlindade i fint julpapper med tomteetiketter och rim. Precis som det ska vara.

Ett problem bara.. vart ska jag förvara den färgglada skiten till julafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0