Kontrakt

Håller på att förhandla fram ett nytt anställningskontrakt med herr chef. Går så där. Han är lite vrång. Överlägger någon typ av muta. Förslag? Det är mitt nästa drag. På fredag klockan 12.30 blir lägenheten vår, ska dit och kolla alla papper osv. skulle vara bra om kontraktet var klart då.. + att dom vill ju ha studieintyg och massa sånt. Bara det att ansökningarna är ju inte klara än. Så om jag skriver ut intyp från universitetet ser det ju ut som jag slutar plugga 24 januari.. och vet ju inte om jag kommer hinna få nya pappret från jobbet eller om jag måste ta det gamla.. tom 31 dec. Ser sådär ut för mig! :P

Meen åhhh hur kul som helst!
Har först nu börjat fatta att vi ska flytta. Allt blev så hastigt eftersom vi verkligen hade bestämt oss för att bo kvar tillslut. men men..

Ruth ska få vaccin på fredag så får nog överväga att stanna hemma från föreläsningen. Vi får se.. Givande inlägg detta blev känner jag, men men.

Jo! Tror att vi redan funnit vår man (eller ja, kvinna) i överta-lägenhet-frågan! Sussie, Jockes syster anmälde sig som första spekulant igår kväll. Kul om hon vill ta den, så man kan komma och hälsa på den ibland om saknaden blir för stor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0