Sams Igen...

Vi ska flytta!!!!!!!!!!!!! AAAAAHHHHH!
:D:D:D:D


Hade precis bestämmt oss för att strunta i flytta-tankarna. Hittade ändå inget som dög trots X-antal tittar. Så vi la in nytt golv i hallen i våran nuvarande lilla 2:a ist. Hade jag bara tänkt efter lite hade jag ju kunnat räkna ut vad det skulle leda till...

Jocke hade fått erbjudande på en stor tvåa bara 5 min från där vi bor nu. Kbab, balkong, 72kvm, plats för egen tvättmaskin, nymålat i alla rum osv.

Jocke: men vi kan väl kolla om vi har tillräckligt med poäng bara.. så kan vi ju gå dit och kolla lite snabbt om vi har tid över..?
Jenny: mja, jo det kan vi väl. Kul och snoka runt hur folk har det. Vi ska ju inte ha den men kul och titta..

Sagt och gjort. Poäng hade vi så det räckte och blev över tydligen. Gick och tittade trots att vi inte hade tid och.. Förälskade oss TOTALT! Så klart. Men var ändå ganska tveksamma. Vi trivs ju så bra där vi bor nu. Men efter många om och men och ingen som helst tro på att vi hade en endaste liten möjlighet att få den så tackade vi tillslut ja. Vill ju inte sitta och ångra oss efteråt. Vi får den ju ändå inte..

Men nu, ett dygn senare är jag och sambon med lägenhet och vi kunde inte vara gladare ;DD
Någon som vill ha våran gamla? ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅhh Grattis Jenny! :D Kul kul!

2009-12-16 @ 09:31:37
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0