Döden är nära

Har fått förklarat för mig, eller nej, det har BEORDRATS att jag ska springa vårruset och vad katten nu mer det vad för galenskaper som Miss Hurt 2009 alias Ulrika hade hittat på.. Ser framför mig rader med ambulanspersonal med adrenalin sprutor reda att skjuta i mitt klena hjärta och defribrillatorer eller vad de nu heter.. Detta kommer i vilket fall som helst att sluta i en katastrof.. Den damen blir min död! :D Hon förstår inte att vi normala människor inte kan springa konstant i en mil och dessutom göra det bland folk!! Min ansiktsfärg tyder på allvarlig luftbrist redan efter 5km så mja.. Vad är det för påhitt? Jag kan se mig ligga där och flämta och jag vet att jocke kommer smyga i buskarna redo att slå till med kameran om jag visar minsta svaghet..

Skolan imorgon blev inställd och jag kände ett fruktansvärt lyckorus tills dess att Lina spände sina ögon i mig och jag beordrades återigen en order om att infinna mig för svettning och ett akut träningsdelemma uppstod då jag nu tydligen tackat ja till ett besök på sats 7.30!! Gahhh hur gick detta till? Jag var ju ledig..

Men då är jag väl iaf snygg inför vår Night on thiii town imorgon.. Passa er alla småkillar nu kommer hela gansterligan till Ankan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0