hemma igen

Sådär nu var jag hemma igen från stor skogen! Har hunnit med att både pimpla och gjort snöänglar.. ruth den lilla gullungen hade nog trott att hon hade dött och kommit till himlen om det inte hade varit för bilresan dit! Låt oss säga att hon inte var helt belåten :P hihi! Igår kväll stod jag ute och tittade på alla stjärnorna, jisses vad helt fantastiskt mycket stjärnor det finns som man aldrig ser när man är i stan! Hade mig ett litet hela-världen-är-så-underbar ögonblick, då jag älskar-alla och man önskar att man kunde stanna hela världen en liten stund och njuta! Och det bästa är at det kunde jag! Sen badade jag och älsk bastu och åt hela kvällen.. utmärkt alla hjärtans om du frågar miG! orka köpa massa krimskrams och skit, nej vet du vad.. sen är ju jag ingen blomtjej heller till Jockes stora lycka! Hehe!

Hittade förövrigt världens finaste skor på stan i onsdags.. måste ha!! får se om jag kan hitta någon bild kanske!?

www.Tyras.se  är en blogg som jag har fått mer smak på.. framförallt gillar jag hennes självkänsla inlägg.. Hittade bland annat dessa bilder på modeller som likt så många andra har fått lite hjälp på traven av skickliga människor vid datorer... ojsan hoppas så det kan gå! :DD känns faktiskt lite bättre nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0