Nam nam!

Herregud vad jag är lost på den här serien.. Kan inte hålla mig tills Breaking dawn kommer på svenska så jag har en ursäkt att läsa den en gång till utan att verka allt för desperat... jaja, redan försent! Börjar bli riktigt orolig, kan komma på mig själv med att sitta och tänka ut vilka kapitel/avsnitt i böckerna jag ska läsa igen!! :O jisses.. har redan läst allihop på både svenska och engelska och jag FÅR INTE NOG! Beroende är vad jag är!

Ullis fel alltihop!!....          Tack Ullis :DD

Skadar ju inte heller att filmen är full av massa ögongodis! namnam, ge mig! SE bara blicken... munnen, helt underbart namnam-nafs vänlig och haklinjen värsta perfekt.. GAH!! Ring mig!  (förlåt jocke men det kan inte hjälpas ;DD )




uuhh vad det är långt till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0