nam nam

Har precis smällt i mig världens största onyttigaste tallrik med skink och ostsås!! Det var lilla Jocke som hade varit snäll och lagat mat åt sin Jenny! Den var sådär äckligt god så jag ville slicka på tallriken efteråt! Men Ruth såg så ledsen ut så hon fick äran att städa upp efter mig ist.. godingen!

Nu har jag och ullis iaf varit och tränat core med ganla militär Anki! Ullis stilade hela tiden och fick mig att se ut som en dysfunktionell val! No good! Me dont like!

Har hänt så himla mycket de senste veckorna, fattar inte hur jag ska få tid med mitt liv¨..? Så varför inte starta en helt ny blogg oxå när jag ändå håller på!?


Nej nu väntar tvätten. JIPPIEE!... eller nått ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0