paniiiik...

Paniiik! Hatar alla dumma gubbar så som Weber och Taylor som skulle envisas med att vara äckligt smarta och komma på massa dumma teorier och organisations strukturer med 40 miljoner (!!) underruriker som jag tvingas komma ihåg. Har tidigare kört hårt på mina första-bokstaven-i-ordet-ramsor som brukar fungera om jag ska lära mig punkter och så, men är ju så galet många och cp mycket för lite tid!!!!
Gaaaaah!!

Och nu tryckte jag på nått så texten blev fyra mil stor också.. detta är dömt att misslyckas.

Jocke och jag sitter här med en varsin dator i knät och bloggar! Hehe, sött värre. Det var något nytt. Såg på något program på tv med tjocka människor som inte ens kommer ur sängen och kände paniken komma krypandes igen, dock av en helt annan anledning denna gången. VARFÖR slutar dom inte beställa hämtmat eller ens försöker vicka lite på tårna?! Vad händer? Känner lite panik över att jag inte hunnit träna något på flera dagar.. Men riktigt så illa är det väl inte än. Well, tröståt iof 4(!) bullar förut för att jag tyckte synd om min stackars hjärna.. Jenny nu är det skärpning flicka lilla! Men får ta det senare,  nu måste jag få min skänhetssömn så jag orkar upp till tentan imorgon ;D

Natti natti  


Kommentarer
Postat av: Marika

Jag blir irriterad på såna där (ursäkta ordvalet) tjockisar som inte gör något . Ena stunden är det så hemskt att de är tjocka men sen skiter de i det i allafall :D varför liksom ? haha

2009-02-19 @ 20:37:34
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0