Ser du stjärnan i det blå...

Nej! Det kan jag tala om att det gör jag inte!! Varför? Jo, för det är så förbaskat dimmigt och allmänt jävligt väder ute så man blir ju självmordsbenägen! Vart är våren med min sol?

Dagen spenderades i skolan, föreläsningar ända till fyra och dagen var så seg så jag bara ville gråta.. Gick sen raka vägen hem och laga mat. Jocke är Mos-Mästaren! Och han vägrar lära mig hur han gör så att jag aldrig kan flytta ifrån honom! Slag under bältet, mycket fula trick han använder den pojken..

Nu på kvällen var jag och JB på Sats och tränade lite.. ååhh han var så söt när han tog i den lilla pojken! Gillar att träna mer än vanligt när jag får titta på vackra pojken som blir lite svett på sina muskler.. namnam! Våltäckt på Sats toalett var nästan ett faktum men jag lyckades hålla mig! Var stark Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0