Shoppa och hålligång

Gårdagen avslutades hos allas vår ullis med singstar. Borde nog gå dit och knacka dörr för att försäkra mig om att grannarna lever och meddela att inget djur kom tillskada utan att det bara var vi.. Efter att vi värmt upp våra vackra stämmor bar det av mot Ankan! Världens längsta kö in som vanligt och så mycket omgjort vet jag väl inte om det  var, men det va fruktansvärt trevligt!

Var trött som en gräsand när jag vaknade imorse och håret hade förvandlats till ett örnnäste över natten men annars är det inte värre än att jag vill gräva ner mig någonstans och dö.. Ganska så milt med andra ord, och tanken på en återställare och utgång ikväll känns väl sådär lockande men fyller folk år så gör dom! Tror jag börjar bli gammal, såhär var det aldrig förut, då kunde man köra både två och tre dagar i rad, tre fyra helger på raken och nu känns det som jag är 75 och handlingsförlamad efter en ynka liten kväll. Dessutom var jag mycket lugn och förståndig tyckte jag eftersom jag visste att jag skulle ut ikväll igen.. Så äre när man blir gammal!

Idag har jag iaf gjort mig ett besök på bokrean, fanns inte ett jota som var inressant och jag hade redan eller hade läst allt som skulle kunna varit det.. BESVIKELSE! Var nog ganska urplockat också men ändå!! En enda liten bok kunde jag väl fått hitta.. köpte till slut tredje delen av twilight serien, eclipse på engelska eftersom den var slut när jag beställde hem dom andra. Så nu är äntligen min hylla snart komplett med både engelska och  svenska versioner ;D Nörd* Sen hittade jag jätte super duper fina vårklänningar på gina, som snabbt fick följa med hem. Den ena var dock dragkedjan trasig på så får ta en tur till bergvik i veckan och åtgärda detta.. Bakfylle mat på mcd fick jag mig också, namnam i magen!

Nu blir det till att ladda inför ikväll! Jippie... typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0