Toffelhelg!

Har inte rört en dator på hela helgen! Är så stolt över mig själv, fast samtidigt började paniken göra sig påmind i morse när jag insåg hur mycket jag måste ha missat.. Har tofflat mig hela helgen hemma hos mamma, vräkt i mig mat, fika och kaffe!! Inte bra detta.. Hela dagen idag har inneburit total teknikhaveri på allt vad elektroniska maskiner heter.. Hela banken stod still där ett tag.. Vilket som nu förstår inte var så populärt.. Även igår var alla tekniska saker emot mig och jag funderar på om tekniken domedag är nära och dom har gaddat ihop sig mot mig! Detta är inte bra!

Dessutom verkar dom ha allierade! Min cykel total gav upp imorse när jag skulle ta mig iväg till jobbet,.. Så jag kom försent!!  Jag som aldrig kommer sent till jobbet.. Det är ett big NONO! Något jag tar igen vid alla andra tillfällen då jag är konstant 5 min efter! 


Jisses vad alla gamla tanter har tjatat hål i min hjärna om vilken glädjens dag det är, en hade tillochmed en svensk flagga med sig och viftade med i ära för Daniel och Viktorias förlovning idag..Som hon så fint uttryckte sig! Hade även besök av polisen på eftermidagen då en av våra gamla kunder var vilsen och sprang ut i gatan och inte hittade hem.. Polisens arbete eller inte, hon kom hem tillslut iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0