datan f**

Har inte haft internet på flera dagar här nu när datorn plötsligt hade bestämt sig för att sluta fungera. Detta i min jakt på bilder på min nyfunna smygkärlek! Zlatan! Hör och häpna JAG, Jenny har insett att Zlatan är fin! Nej, charmig tror jag stämmer bättre! Och inte nog med att han har världens mest smittsamma leende han han APA DAPA GAAAH snygga tatueringar över hela kroppen. Och han visar dom bara i små tittpytte små glimtar så att man riktigt vill slita av den där svettiga fotbollströjan och kolla in allt det gottiga som gömmer sig där!.. Namnam Voff* voff*

Så abstinens har utbrutit! Jocke har nu åkt iväg på sin efterlängtade killresa till grebbestad i en vecka och jag har tagit min kissekatt under armen och flyttat in hos mor, till hennes stora glädje! Hon skämmer bort mig så brutalt att jag kommer vara helt igenom odräglig när jocke väl kommer hem!

Veckan fylls i övrigt av Jobb, jobb och mer jobb ute på hammarö kontoret! även lördagen kommer det att jobbas. Men då under trevligare omständigheter tillsammans med emma ute på equality line tävlingarna här på hammarö. Hon och jag kommer stå där och representera banken med två uuuursöta mini shetlands ponnyer och massa godis! KOM och titta! KOMSI KOMSI!!

Men nu, mera jobba! Inte en själ här idag dock.. Utom tanten som gav mig en rejäl utskällning.. men det värsta är.. jag börjar bli van! :P


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du ser, män är inga män utan bläck på kroppen! Oooooh laaaaa laaaaaaaa. G-orgasm bara jag tänker på't!

2009-07-28 @ 19:03:03
URL: http://foxxy.blogg.se/
Postat av: Marika

Dumma tanter som skäller . Dom gillar vi absolut inte !!! Hoppas allt är bra med dig !! <3

2009-07-28 @ 23:32:02
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0