Jockes Bootcamp

Ja, nu är jag officiellt och helt oanmält livit nominerad till kandidat i Jockes bootcamp. Han anser att vi blivit degiga och att vi inte längre håller måttet. Jag försöker å andra sidan förklara för människan att det inte är sommar utan kallt och vi kan lika gärna vänta. Men ikke. Han lyssnar inte längre på det örat utan nu är det 2 pass gym, samt 2-3 löp pass iveckan som gäller! Det vill säga rygg-bröst-mage samt axlar-bicep-tricep och mage  som gäller på Sats och inge ullis och jenny gym här inte. Utan om du inte känner för att spy efter 3 repitioner när du inser att det är ca 400ggr kvar så har du för lite vikt på. Så där ligger jag nu i spännisrummet omringad av svettiga hunkar och kvider som en döende vandrandepinne med övervikt. Men vad händer`? Så igår väcktes jag 21.00 efter min tupplur i soffan av en jocke i löpkläder. Det spelade ingen roll vad jag sa, svor eller lovade- Det skulle springas. Detta efter vår underbara middag som vi ätit: gjorde oss köttfärslimpa, färsk potatis och egen brunsås. Mumma* Så med allt detta skalpandes runt i magen så sprang jag 6,5 km, jocke å andra sidan tog sig runt hela 8! Det enda som var bra med detta var att jag gjorde det på 31,5 min (!!) mycket stolt och mycket trött. Men hade en teori om att om jag sprang fort så var det över fort.. Vet inte om mina ben håller med om det idag!.. 

Jag upprepar: Ullis kom hem!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du tycker om mig så mycket så :-D

2009-07-22 @ 17:45:51
URL: http://jockebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0