Sommar och Sol(?)

Sommarens alla planer börjar ta form. Dagarna, veckorna och närmaste månaden fylls av jobb, jobb och jobb. Men ska väl ääven hinna med att ha liiite kul iaf. Denna helgen bär det av mot stugan i skogen.. Åk till torsby, ta av mot östmark.. tro att du nått världens ände och åk sedan 4 mil till och det känns som om du snart försvinner från jordens yta. Då åker du upp för berget.. och du är hemma! Underbara, UNDerBARA stuga :D:D

Helgen efter det blir det en stuga på kusten med mor, lillebror och Jocke. Inga fel det heller. Sportshoppen, räkfrossa och bad.. (förhoppningsvis).

Sen är det lönehelg.. och vad är en löne helg utan utgång med uteservering, gratis drinkar(!) och min ULL!?

Veckan därpå är pojkväns fri och det brukar innebära boende hos mamma då jag är världens fegaste 22åring och tjejkväll!
 
Sen blire 22årsfest helgen därpå och någonstans mitt i smeten skulle en roadtrip med Ullis in. Kanske liseberg?


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag kom in på samtliga program/kurser jag sökte. Jag är fan inte så dålig ändå, höhö. ;)

2009-07-10 @ 09:50:19
URL: http://foxxy.blogg.se/
Postat av: Ullis

. . . och jag blir nog kvar i Karlstad iaf ett år till så du blir inte av med mig än, moahahaha! ;)

2009-07-10 @ 11:26:38
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0