Humor

Jennys humor uppskattas inte av alla. Jag förstår att inte alla kan ha sån fruktansvärt bra humor som mig.. synd tycker jag! Jocke drog lite på mungipan ändå, även om jag tror att det mest var pågrund av att jag skrattade hysteriskt åt mig själv och upplyste alla inom en radie av en kilometer att jag var den roligaste, bästaste människan i världen ( ja, jag skrattar åt mig själv.. exlusivt):

Till poängen: Jocke säger åt mig att jag bör följa med och titta på min bror när han spelar fotboll lite oftare. Jag försöker förklara mitt ointresse för fotboll (finns inga vackra pojkar i laget) och frågar om det glädjer honom om jag skulle dyka upp i cheerleaderdress och poompooms och skrika; go-go niklas- go- niklas! Jocke säger att jag kommer bli bannlyst for life. Lycka tänker jag men ser sedan min chans att försöka smita in ist..  ( vill jag plötsligt gå dit ändå nu??) Självklart under täcknamn(!!) Detta var en dold talang visade det sig då jag inom loppet av en 1 sekund kommit fram till: Och utbrister i ett grisgrymtar/gråtattack skratt samt nästan förlorar min förmåga att gå.. vilket håller i sig ändå in på SATS där flickorna i receptionen stirrar konstigt och Ulrika kommer ut ur omklädningsrummet med kommentaren: HAHa Hörde väl att det var du. Och jag kände att det var dags att ta sig samman(!)

Följande är mina fotbollstäcknamn:

Cheere Fully
&
Cheerle Deer


HAHAHHAHHAHAHA! ÅH älska min hjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0