Addict..

Ja, som den recovering addict jag är så behövdes det bara ett besök på ullis blogg  för att jag skulle bli fast igen! Såg Twilight filmen.. (igen..eller ja för tredje... JAJA fjärde gången! Jag erkänner) och den är ju bara så sjukt bra! Har aldrig fastnat för en film såhär.. Jag är värre än starwars nördarna! Hjälp mig.. Finns det inget Anonyma Tragiskt beroende Twilight fans?? ATbTF? Blev lite långt kanske?.. BBAH? Beroende bortom all hjälp? Får nog ta mig en funderar på detta. Öppen för förslag! 

Iaf går jag ovetandes in på bloggen och möts av galet heta bilder på ännu mer sjukt heta Robert Pattinson alias Edward Cullen och känner mitt beroende komma krypandes. Sen blir det värre, abstinens besvär, klåda och skakningar you name it och jag har det! Det finns en länk(!) måååste trycka!!! (jag blir som Dennis i dennis filmen, hm ganska logiskt(?) när han vill trycka på kopiatorn i slutet!) Länken går till min Favoritlåt i filmen.. Men vad som Ulrika då har insett som jag otroligt nog har missat är att det är ju för F***n han som sjunger den!!! Åh jag dör! DOG, dödde, avled, kolavippen, stendog!! Hur underbar kan man bli! Försvinn! NEJ, stanna! Hur perfekt kan en person få vara? Dela med dig unge!

Åhh inga ord kvar i mitt huvud.. Har lyssnat och lyssnat och nu blev den ännu bättre än innan till och med! Vet inte hur det kan göra sån skillnad men det gjorde de.. Kan vara så att jag är aningen partisk?
Jag kunde inte äta ens, det suger i magen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det va bara ett sånt där feel good ögonblick!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah.. Jenny vad rolig du är.. Jag älskar också den filmen :D Måste också se den igen snart. Bara sett den en gång på bio ju :O

2009-03-17 @ 08:47:52
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0