Dagen som gick..

Dagen spenderades med att lägga upp schema inför jobbvåren.. Vilket resulterade i att jag kommer jobba heltid och plugga heltid.. Hm, jenny hur är det med matten? Klarade matte C kursen men tveksamt hur jag räknade nu.. Läsa 100% + jobba 100%! Kan bli knivigt detta det medger jag.. får se om jag hamnar på sjukhuset eller inte, det återstår att se, blir en tuff vår iaf! Underbart att få jobba lite dock, om det bara fanns en jenny klon.. Gärna med lite mer hjärnceller och mattekunskaper beställt..postorder kanske? Borde se efter vad de finns för utbud!? Effektivitet kanske vore ett bra tillval? Måste man betala extra för det?

Raka vägen från jobbet till träningen, combat idag! Riktigt jädrans kul är det, även om inte ens mister Burns skulle få ont av mina slag! Men sjukligt beroende framkallande apkul!! Mr i huset skulle stanna hemma på städpatrull innan hans pojkvänner skulle anlända och förfesta inför volbeat dom uslingarna! JAG DÅ??VILL VILL!!..

Men när jag kommer intrillandes genom dörren, helt slut och kall+ dyblöt i håret ,så ligger det fortfarande ett par mystiska strumpor i hallen och jag tycker mig se en handduk och ett par jeans i sängen.. Låg dom ens där innan jag åkte? Har det blivit skitigare, är det ens möjligt? Vandrar mot sovrummet, men får vända i dörren då hela rummet har invarderats av tvätten som skulle ha vikts men som nu står i ett hörn och har fått sällskap! Av inte mindre än 14 andra plagg av skitigt och rent varvat, VARVAT!! På golvet!! Gah!! Städa var det? Eller hade jag sagt snälla stoppa all skit under mattan så syns det nog inte om du ställer en stol på? Minns inte?.. Måste nog gå en retorikkurs eller nått sånt!? Men han hade lagat mat åt mig, vem kan vara sur när man får mat? Inte jag ;D

Hemma hos mor åt jag igen! Åh, denna chock !! Att jag inte kan hålla fingrarna borta!? Varje kvart informerades jag sedan av min käre pojke om hur fantastiskt kul dom har och serverades även låtlistan och kommentarer som inte är bloggvänliga! Jag hör inte på! Jag hör inte på! Bingo bingo bingo! Vill vara med på kul, ja, jag är ond men alla får bara ha kul om jag får vara med annars, please dö av tristess... :p Kan ju inte sova utan karln heller, patetiska lilla jag är ju mörkrädd mitt på ljusa dagen och har redan kollat igenom mina garderober och under köksbordet 2 ggr i jakt på misstänkta mördare och troll! Ruth är mitt stöd tänkte jag tills hon gör något omänskligt ljud och jag tror att ailens anfaller och måste gå på mördarjakt igen! Vilket endast kan göras med alla lampor tända.. Just nu ligger jag i sängen med blicken fäst på dörren! Ett måste lika mycket som mina teorier om att det är bäst att ligga innerst, för då tar mördaren den som ligger längst ut och jag kan smita! Ja! Jag offrar Jocke som min bodygard! Men nu ska jag på jakt igen..

Skriver imorrn.. Om jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0