Dagen

Idag har jag varit uppe på skolan på idéseminarie och det verkar inte ha hjälpt ett dugg! Men nu har jag iaf ett ämne klart och kanske även ett bra upplägg men jag vet inte.. Var och lånade mig en hel hög med böcker som handlade om rätt ämne.. Tror jag!.. Ehm men det kommer gå kanon detta! Om jag upprepar det några gånger i timmen så kanske jag börjar tro på det lite mer än att grisar flyger.. Hoppas, hoppas!!

Ikväll skulle jag och lina iväg på 90 minuter spinningpasset men vi blev så depp över det här knäppa arbetet att vi bestämde oss för en tjejkväll på stan istället. Mat istället för träning! Hur slutar det alltid så när jag är inblandad?

Så klockan 8 bär det av mot Josefin för lite förmys och sedan blir det avgång till Ankan för lite mat! Halva priset för studenter på torsdagar! Underbara studentkort! Namnam i min mage! Men sen får det vara slut på det roliga för Jenny för hon ska upp och jobba på fredagmorgon..

Men nu blir det nog en macka eller så för magen är arg och kurrar som ett litet monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0