Gamla godingar

Varma mackor rockar! ;DD


Idag har jag jobbat och misstänker att jag håller på att framkalla någon mer eller mindre allvarlig form av idiotåkomma av allt detta dubbellivande.. Är det ett ens ett ord? Ser ni vad jag menar? Jag skapar mig ett eget språk.. I vilket fall så började klockan närma sig dagens slut och det var dags för stängning när en sista kund kommer spatserandes. Jenny tar glatt emot kunden men vänligheten sinar snabbare än maten i mitt kylskåp då den förbaskade skit kassa-skrivaren vägrar göra sitt jobb!! Den tjuter och brummar som den värsta damsugaren med en släng av gräsklippar inavel. Över hela displayen står det PULL OUT med svarta bokstäver. Vad då jävla Pull out? Vad tror du jag har gjort 4 gånger redan men det hjälper ju för i böveln inte!! Paniken närmar sig att jag ska tappa masken inför kunden och faktiskt ska få ett utbrott som katten på bilden jag lade upp förra veckan.. Men precis i det läget kommer min hjärna (tack gode gud) på hur man tänker och jag ser vad det är jag står och gör och varför kunden ser ut som hon vill ringa psyk! Jag står och bokstavligen mosar(!!) in 8stycken 500-kronors sedlar i den stackars skrivaren. Kvittot å andra sidan is nowhere too be found! vad kan jag säga?.. finner inga ord!

Det luktar Jenny och rivjärns incedenten all over the place.. Jenny ska riva choklad men har vänt rivjärnet åt fel håll och blir tillslut så förbannad att hon mosar igen chokladen ner i hålen samtidigt som hon skriker jävla skitchoklad och är på vippen mot tårarnär jocke räddaren i nöden kommer fram och vänder på rivjärnet. Det funkar bättre med den vassa sidan upp... HM Nähäää? Det säger du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0