Jobbigt!

Ja, nu är det hela 12 min kvar tills jag ska slänga mig på cyklen ner mot staden och the Work är nästa hållplats! Jobbar 8.50 till 18.30 idag! Tuffa dagar men det brukar gå ganska fort ändå! Men just fredagarna till halv 7 svider lite i utgångstarmen! Hela kvällen hinner ju gå innan man har fått i sig lite mat och kommit ur jobbkläderna! Jocke försov sin lilla rumpa i morse.. Skulle ut till Vålberg och döma knattekupp men hans telefon hade stängt av sig! Så han fick eld i baken när han insåg att det var min och inte hans telefon som ringde och hans skulle ha åkt iväg för en kvart sen! Så med andan i halsen och 35 min till första matchen startade slängde han sig iväg för att 5 min senare komma tillbaka då han hade glömt laddaren.. Alltid nått den mannen glömmer! Tillochmed nu när laddaren låg på bänken i hallen.. Så vet inte hur det gick till slut men 25 min biltur, ombyte och uppvärmning ala 32min kan bli tufft :P hehe! Ingen frukost fick pojken heller.. Ikväll blir de myskväll med Ullbull tror jag! Juuuuummie! Kan vara så att vi köper lite naturgodis??

Men men nu jobba. I have to Work Work Work! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0