Min framtid som inte innefattar..

Ett jobb som tidningsbud!!! My oohh My vad tidigt den där förbenade tidningen kommer! Det var ett faktum som aldrig slagit mig! Iallafall upptäkte jag detta till min stora fasa imorse när jag och Jocke fick vår NWT för första gången. 04.27 vaknar Jenny med ett ryck av att det är någon som rycker och bryter, jaja... prasslar, vid dörren! Gaaaah invasion och mördare är min spontana reaktion i det här stadiet. Var mycket snabb med att gömma mig under täcket och lät jocke utföra allt farligt detektivarbete! Visade sig dock vara något så harmlöst som tidningen och ingen alien men vem i h**vete är så dum att man är uppe vid den här tidningen på dygnet!? (om man inte har varit ute och inte hunnit lägga sig förstås ;D hihii*) Säkert barnarbete och någon stackars 5:e klassare som åker runt med alla gamla och rikas morgonnöje under armen. Kände mig skyldig och har inte riktigt kommit över detta än så tidningen får jag nog läsa i helgen istället. Visste ju att tidningen kom tidigt men aldrig hade jag anat detta! Har ju kanske att göra med att Jenny är aningen (dagens lögn) morgontrött och har därför inte orkat tänka över detta då hon vandrat ut och hämtat tidningen i brevlådan hemma hos mamma. Blev lite skillnad nu när den dimper ner 2 meter ifrån sängen!!  Och inte nog med att det är någon rackare som faktiskt är uppe vid den här omänskliga tiden på tiden på dygnet,.. antar även att vi inte var första huset som personen besökte. Galningen med tidningarna SPRINGER dessutom uppför trappan! Vad är detta för självplågare som vi har fått som tidningsbud?? Someone pleaseeee stop him!!

Dagens onyttiga vetande; Träffade en polis idag.. HAHAHA! Wanna beeee Leif GW Persson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0