Nej nu!

Skärpning på mig måste jag bara säga! Detta är inte bra, jag är en dålig inläggsskrivare när jag jobbar! Denna veckan har mitt dubbelliv börjat och jag har som jag misstänkte helt enkelt inte tittat på skolböcker, tänkt på skolan, gjort mitt skolarbete.. Har jobbat 8-18 nu några dagar och det tar på en mer än man tror faktiskt.. Är riktigt riktigt kul att få chansen att lära mig lite nya saker och hur dom funkar istället för bara plus och minus i kassan! Men allt det här nya gör att mitt huvud håller på att dö av översvämning innan jag kommer hem! 

Har hänt massa kul saker som jag tydligen har förträngt för vad jag än försöker fundera på så ser jag en äggmacka framför mig! Misstänker att detta inte är helt normalt.. Allt detta jobbandet gör att jag bara får äta på speciella tider. FUNKAR IKKE för jenny kan jag tala om! Hon behöver ett konstant flöde av mat att tillgå för att inte helt rasa ihop. Idag har jag fått leka detektiv på jobbet och klura ut massa små problem som de övriga inte hann med vilket iaf gjorde det möjligt för mig att råka ta vägen förbi det stora vinröda mellanmålskylskåpet som yvonne fyller upp med massa godsaker så dagen gick utan några större missöden!

Igår skulle jag egentligen ha följt med Jb till Micke för att fira att han blivit stor pojke och fyllt 22år. Jag sålde min själ, alla mina principer som alla kretsar kring någon form av "ner med sporten"-slogans, allt för mickes mammas underbara smörgåstårta. Vem kan missa det?? Men insåg att det var lite väl snålt att tränga mig på killarnas mysiga fotbolls kväll för lite smörgårtårta och Jocke lyckades övertala mig att spendera kvällen hos mamma Barbro istället till ruths otroliga lycka! Hon och alfons lekte kull hela kvällen och tillslut låg dom bredvid varandra i tvättkorgen och sov så sött! Jag å andra sidan försökte lära mamma lite nyttiga armövningar och med ett sånt minspel  som hon drog till med så är det nog tur att hon inte tränar med oss för då hade jag nog inte fått mycket träning gjort så mycket som jag skrattade! Kramp i magen och andnöd!!

Men nu måste jag verkligen ha den där äggmackan, jag klarar inte mer!! Kapitulerar för mina behov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0