Partääy!

Ja, det verkar som att jag överlevde gårdagen trots allt! Känner ingenting idag trots att vi gick hela vägen med både drinkmixar, diverse tveksamma spritkominationer och dryckesspel.. Började känna mig lite nervös i morse när jag vaknade och mådde så här oförskämt bra och tanken har slagit mig att jag kanske fortfarande är full och därför inte känner mitt huvud!? Super kväll igår med mycket trevligt folk och några mindre trevligt folk.. Finns tillfällen då jag hatar Karlstad!.. Fick redan på både det ena och det andra igår, saker som smög sig allt eftersom att spriten gjorde sitt! Haha! Men ändå super och jag ångar inte att jag tog mig i kragen och följde med!

Idag ska jag och JB till modern och hjälpa lillebror att flytta in sina saker in i mitt gamla rum. Kommer bli konstigt att se mitt rum med hans saker i och nya tapeter och nytt golv har han också fått den lilla lorten ;D träffade lill herrn ute på nöjes igår så vi får väl se om han är på lika strålande humör som mig eller om det finns möjligheter för mig att utnyjjta detta till min fördel? Mohahah.. Kanske med två grytlock? Gloria*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0