Pluggugg

Dagen spenderades hemma hos Josefinen med full pluggutrustning och skärpa för att hinna klart med hela loggboken på en enda dag! En till synes helt omöjlig uppgift men jag lyckades till slut och är faktiskt klar! Hallelulia!!!!!!! Synd bara att jag måste komma på ett en bra fråga som ska täcka 11 sidor av vetenskaplig text och vetande utan egna åsikter.. hur i helsk** hade dom tänkt sig detta! Det ska inte vara ett ämne som behandlats tidigare men vi ska inte göra varken undersökningar eller intervjuer utan basera arbetet på tidigare forkning?! What? Hur tänkte ni nu? Ej tidigare behandlat område..baserad på tidigare forkning? Hmmm kan bli knivigt! Men får ta tag i det imorrn. Efter 6 timmar av totalt fokus, iaf från min sida, hehe, så var hjärnan helt skrumpen så det fick bli hem och laga mat med herr JB och Ruthan. Dagen avslutades med coreboll pass och några kilometer på löpbandet på Sats.. Skönt men jag blir ju så hungrig.. Stod hela tiden på löpbandet och funderade på vad jag skulle äta, alternativt belöna mig själv med när jag kom hem.. ogjord träning kallas det ;D

Imorgon blir det jobb Ala banken och sen en sväng på staden med Fanny, ska bli trevligt! Desperate housewifes gick ut strongt även denna säsong och imorn blir det Greys! IIiieee!! Längtar! Ge mig ge mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0