Upp, upp och iväg!

Nu har jag kommit hem från skolan och har fått mig massa bra tips på hur jag ska fortsätta att skriva mitt arbete! Och eftersom jag är fröken stavfel- och ordföljdsmärkare har jag nog skaffat mig ett flertal fiender på köpet efter opponeringen ;DD Lovar att gottgöra!

Ska snart cykla iväg till jobbet och beta av några timmar av kundservice. Senare ikväll blir det träning på SATS med miss Ullgull. Inte mindre än 75min spinning väntar i slutet av vägen och kommer belönas med en bastu-snacka-skit-halvtimme efteråt! Kommer antagligen som vanligt sluta med en illröd halvt om halvt avsvimmad Jenny. Som tur är har Ulrika fått ta del av alla mina säkerhets rutiner så jag är i säkra händer!

Men nu cykeln och banken nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0