Allt och inget

Idag har jag och min man haft "Vi" dag och myst. Detta lilla underbara påhitt är något vi aldrig hinner annars. Det är ju alltid något som kommer ivägen, även om vi är hemma båda två ganska mycket nu när det inte är domarsäsong för jocke så hinner vi inte! När man jobbar och pluggar så blir det ju att man måste hinna med allt man missar i skolan när man kommer hem från jobbet, så det slutar alltid med att vi sitter i ett varsit hörn och ugglar i en bok eller springer iväg till gymmet så fort schemat tillåter! Jobb och skola för bägge är ett måste hemma hos oss! Måste hinna med båda, inget orkar inte, vill inte osv. Har man bestämt sig för att klara en hel universitets utbildning utan lån från Csn så gäller det faktiskt att ligga i, även om vi bor två stycken i en tvåa. Man vill ju kunna ha råd att unna sig en glass ibland, hehe!. 2år klara, bara 2 kvar!! Heja mig!

Anyy way-- jag, katten och jocke låg och drog oss ändå till efter 10 idag! Hjälp så skönt och konstigt! Sen blev det städning av vår galet skitiga lägenhet (knastrade under fötterna.. och det var inte ens i hallen utan i sovrummet :O yuääak! snuskgrisar!) efter det blev det spinning på sats, vilket det blev även i tisdags, bäst att röra lite på hullet nu det sista innan sommaren, så hinner nog skrapa ihop 5pass denna veckan! Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, brukar hamna på 3-4 annars. Duktig Jenny. Lite depp dock över att all träning värgar få nålen på vår gamla våg att röra sig neråt.. Muskler försöker jag intala mig själv men det är nog bäst jag undviker och prova alla gamla jeans ett tag till för att vara på säkra sidan.. hehe!

Nu sitter jag iaf hemma hos mor i mitt gamla hus och myser. Har fått massa god mat (bye bye träning) och trädgården är helt underbar! Helt klart de två bästa, finaste veckorna på hela året framför oss nu! Blommor överallt, varmt och ljust och alla är så glada! Semstern inom synhåll, student och sommarlov. Och jag har faktiskt fått hela 2 veckor ledigt i sommar!! Lycka!! N-j-u-t-a? svar ja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0