Baby baby

OH min gud och allt som är heligt vad jag fick min livschock idag! Tror jag skrattade av chocken i typ 1timme. It made my day, nejnej, min vecka!!!!! Skadeglädje! Vet inte vad jag ska säga.. Detta var mer än jag trodde om dig! Hur detta kommer att sluta är det ingen som vet, och jag tvivlar på att igenom tänkt, men visst visst! Och så som du såg ner på mig under den tiden jag befann mig där du är nu bara att detta är minst 400ggr värre! Men det är inte min melodi, har aldrig varit, så..

Kan inte annat än säga grattis och jag är glad för din skull! Och lycka till!

Men jag hade utan tvekan kunnat offra en mindre kroppsdel för att få vara där när detta ska förklaras! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0