Dagens groda

Jenny får in en utländsk kund som talar engelska med henne samtidigt som chefen sitter bakom och får freeeeeeeze-låsningsattack i sin stackars hjärna! Och säger; But you are going to get CNN in may before you leave right?
Vad gillar ni min engelska? Gick jag ens i skolan? OCH sen när får studenter pengar från tv kanalen CNN? CSN Jenny?!  Whyyyyyy? avgrundsvrål* Anders hade iaf roligt åt mitt lilla snedsteg och sa att han skulle starta en blogg bara för att kunna meddela detta för alla på banken.. Tack!

Höll förövrigt tummarna hela dagen för att Anders 2 veckor försenade bäbis skulle bestämma sig för att komma ut så att jag slapp min "övervakning" men ikke. Den lille klamrade sig troget fast hela dagen och det fanns ingen flyktväg, men jag överlevde!

Nu är arbetet klart också, jag och Hanniepanni har suttit hela förmiddagen och filat på alla konstigheter vi hade gjort sist vi sågs men nu är iaf allt klart inför redovisningen imorgon så det är skönt. Hann till och med städa innan Hanna dök upp vid 10 så nu är det rent och fint. Gårdagens spinning och måndagens ryggträning har dock satt sina spår och jag har något svårt att stå upprätt men det är väl inget vi inte kan rätta till... Spjäla upp den om inte annat!

Jocke har fått en mördar vagel i sitt öga(!) och blev måttligt glad igår när jag frustande utbrister att han ser ut som ringaren i notre dam. Ringaren i Notre Dame, 1996 års tecknade långfilm från Disney (måste vara tecknat) och jag som älskar tecknat har självklart sett den både en och två gånger. Quasimodo= jocke med vagel i den ikke tecknade versionen! Ska ta en bild och skicka in till alla stora filmbolag så får vi snart se Jocke på duken. Stackars jocke gömde sig bakom sina sprillans nya solbrillor hela dagen trots molnen. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej! Mycket kul Jenny, det är alltid kul med människor som delar med sig av sina personligheter:)

2009-05-15 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0