Dagens I-landsproblem

  • Någon lånar din bil och ställer om sätet, Hur ska jag hitta tillbaka till min perfekta? Lillebror föreslog, räkna antalet hack när du flyttar stolen..Behöver jag nämna att han är perfektionist?
  • Det finns för många dosor till alla mystiska apparater i ditt högteknologiska vardagsrum och du har glömt vem som gör vad,... trycker på alla samtidigt och får tinnitus!
  • Du vet inte vilken yoghurt du vill ha på konsum, Äpple, vanilj? tar båda..
  • Favoritchips som är för små för att dippa utan att du får klet på fingrarna!
  • Morotskakan är slut när du har fikarast, världen rasar samman.. Blir det mycket värre?
  • Det blåser på dig på uteserveringen. Nackspärr är faktiskt farligt! Hallå?
  • Bussen går inte förän om 7 min! Gaahh kommer växa fast mossa på mig!! Vem sköter om den där förbenade busstabellen egentligen? Lilleskutt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0