Long lost

ÅHHH glömde nästan! Hade en super duper bra eftermiddag igår. Har inte varit så glad på länge! Bea skrev ett sms. Åh älskade bea!! :D Bea är min förlorade tvillingsjäl eller nått sånt annat cheesy.. har iallafall aldrig haft någon som är jag haft så konstigt kul med någon gång i mitt liv tror jag,, vi lyckades alltid hamna i trubbel och skrattade oss alltid ur det på något lika konstigt vis! åååååhh jag är så glad. Vi umgicks jämt. jämt jämt i typ ett år innan jag träffade lilla jocke och vi båda började läsa och jobba och inte hann med något i vårt liv. Bodde för katten där hela veckor och sen he, bytte kläder och sen tillbaka! Men sen blev det inte bättre att hon bodde i säffle och oxå skaffade sig en käresta och vi hann aldrig ses då hon jobba helger och jag veckor. Sedan blev allt bara ännu mer knas när hon flyttade till norge. Men now she's back!! :D:D:D Lyckan är total!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0