Otursfågel- Vem? Jag?

Hur fan lyckas jag!? Jag kan göra saker som ingen annan någonsin skulle råka ut för! Jag tappade precis mitt örhänge... I älven.. I ÄLVEN!!!! Klarälven åt mitt förbenade örhänge! Hur in i baljan mycket otur kan man ha? Ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till med mig själv..

Glider ur, hopp, hoppar, HOPPAR(!!) plupp ner i älven! Och för att späda på det hela ännu mer så vet jag mycket väl att om jag bara hade haft ett boll sinne på någerlunda normal männikonivå hade jag kunnat fånga det.. Men istället så stirrar jag på det och tänker; Stuts, stuts Plopp! och tittar förvirrat på den vita pärlan när den försvinner ner i djupet..

Stuts, stuts, plopp!? Ärligt Jenny?..

Kommentarer
Postat av: Marika

hihi , sötunge !

2009-05-15 @ 09:25:21
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0