Redovisningsfeber

Nu var redovisningen om Eu del 1 avklarad, känns bra för att jag inte gjorde bort mig mer än vanligt men dåligt för att det var mer saker som sket sig än vanligt..

Igår var iaf jag och jocke på el stada och shoppade loss lite. Jag införskaffade mig bland annat en super het jeansjacka på HM alá 400kr. ME LIKE. Sen fick jag även en ny liten klänning följa med hem, vilket var det enda jag lovade mig att jag inte skulle köpa.. men den var ju så söt! Hihi! busiga jag* Sen blev det även lite nya heta underkläder i min nya favoritfärg corall som jag har lyckats utveckla någon sorts beroende utav.. Och ett nagellack.. och hör och häpna; i färgen corall!

Jocke kom hem med en ny stilig slips till "supa-tills-vi-blir-blinda" utgångskvällen på lördag med domarkollegorna efter eras årsmöte. Så stilig så min pojk! Blev ett par svarta chinos från carlings och nya kalsonger för min man! VI har haft lite av en underkläders kris här hemma som ni kanske förstår..



Ruth vägrade flytta på sig, så hon fick vara med den lilla linslusen.
Tog inte med trosorna, dom visar jag inte för folk i allmänhet ;D

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh klänningen var ju helt outstanding! Och jackan sådär tvättat snygg. AAAh ullis avundsjuk.seeee!



Ps. Jag får se dina trosor... ;)

Tss.

2009-05-14 @ 14:06:59
URL: http://foxxy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Känningen var görfin tycker ja med :)



2009-05-14 @ 14:36:16
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0