Startar dagen som torsdagen slutade..

Men en stor skål med flingor och fil följt av träning. Men idag blire inte löpning utan stryka på sats som är på schemat. Var ju dock där och pumpade med jocke i onsdags.Och det är ingen barnlek att träna med den mannen ska jag tala om. Ont överallt.. det vill säga förutom de muskler jag faktiskt ville träna; ryggen. Körde nog 5 eller 6 stycken ryggövningar som jocke svor skulle göra att jag inte skulle kunna stå upp.. men ikke. Min kropp är resistant mot allt vad träning innehåller. Men efter min löptur igår var det ganske givet att min kondition inte är var den brukade, om jag säger så. För hjälp! Sprang 4,5 km bara och det räckte för mina stackars lungor. Fy skäms på mig, förut kunde jag springa minst det dubbla.. jag får nog ta tag i detta! Men idag är det jag och Ulrika som ska köra en liten genomkörare.. Men det räcker nog gott och väl för mina armar.

efter det bär det av mot Farmor där det ska smaskas födelsedags fika. För min kära far fyller nämligen år idag!!



GRATTIS PAPPA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0